22 Şubat 2007 Perşembe

özlediğim şeyler


ben liste yapmaktan hoşlanan biriyim. bugünkü listem özlediğim şeyler hakkında. bu özlediklerim bir şeyi bir süredir yapmayınca eksikliğini hissedersin ya, o zaman aklına gelir ama aklıma geldigi zaman "ah bi olsa da yapsam" değil de "bak bunları da yaptın, yine önüne çıkar yine yaparsın" demeye çalıştığım zamanlar olarak nitelendiriyorum.


*
- dün mesela cafe des cafe'de burcu ve selen'le otururken tatlı arkadaşım eren gözlerimin önüne geldi. bi zamanlar cafe'ye sürekli giderdik ve işletme müdüre "yeter artık, bize bi şey ısmarlayın hep biz veriyoruz" demişttik. (hep onunla beraberken içtiğim şeyler değil de başka şeyler istedim, yemek anılarımı değiştirdim)


*
- eve girdiğimde temizlikçi kadın neriman'ı özleyeceğim dedim içimden, istanbul'a taşınıyor, "ee kim gelecek 4 ayda bir?" dedim. "gelir ya birini bulursun bak burcu'nun var sevdiği biri"


*
- yatağıma girdim ve "ne kadar özlemişim senii" yüksek sesle dedim ve tunalı'da yürürken arkadaşlara yatağımı özlüyorum derken onları özledim (delice değil mi, bir daire çiziyorum gibi)


*
- meleklerime teşekkür ederken, gözlerim kapanıyordu, günümdeki harika olayları azıcık anlattım ve onları yanımda hissettiğim de "sizlerin sıcaklığını özlemişim yaa" dedim. "bi de ayaklarımı ısıtabilirmisiniz? ayaklarım üşüdü" dedim ve zonk gitmişim rüya dünyama


*
- sabah erken ofisime girdiğimde iskender'in uykulu gözleri, beni selamlaması ("nihayet geldin nerdeydin ya" gibi bir bakışı var), onu özlediğimi hatırlatıyor


*
- istanbul'a thai masaj için gitme zamanı yaklaşttıkça istanbul'un ve yolculuğun havasını özlediğimi hatırlıyorum. neymiş bu yolculuk ve benim aramdaki tutku?


*
- masamdaki ametist'i çekmeceme koyup giderim ve dün sabah koyamaya unutmuşum. yemek arasında yürüyüş sonrası (kundalinimi uyandıran aktivite) ametistimin yanımda olmadığını fark ettim ve saklandığı yerden çıkardım. merhabalaşttık. "özledim seni" dedim.


*
- daha bi kaç hafta önce istanbul otobüs terminalde tanıştığım bir amerikalı çocuk- türkçesi, pembe dizideki hayata benzer bir hayatı (eve yanmış, deli bir almanla yaşıyor, alman hanımın çocuğu travesti arkadaşlara baba diyen, bu arada doktora yapmaya çalışyor jeremy, cemlere katılıp ordaki dedelerle konuşyor), geri amerika'ya dönüyor ve 2 defa görmüşüm, gırgır ve derin sohbetlerimizi özleyeceğim
*
ooyy özlem alışkanlık olmadığı sürece iyiyim. alışkanlık bağlımlılık yapıyor ve bağımlı olmak istemiyorum. neye başlarsam bitireyim, önüme ne gelirse onun sayesinde büyüme fırsatı tanayim, kiminle tanışırsam tanışayim ama sağlıklı olayim.

yarın cuma bu arada. ne hoşşşş. cuma'yı özlemişim

7 yorum:

berrin dedi ki...

özlemek benim iyi ki var dediğim bir duygu...özlüyorum o zaman sevebiliyorum....özleyebilmek insanca ve sağlıklı

Subhankari dedi ki...

bak ben de seni özledim şimdiden iroşşş... özleyebeilmek güzel bence... evet alışkanlığa dönüşmesin tabi ama senin şu "börek-soda" sorunu gibi de olmasın... yani alışkanlık olmasın diye özlememeye çelışmanın bir anlamı yok... zaten pek mümkün de değil sanırım... eğer bir gülümseme yaratıyorsa yüzünde özlediğin şeyi düşünmek ne güzel... özlemle... :)

Brajeshwari dedi ki...

farkındalık sanırım bu..genelde insanlar ozledigi seyi elde etme sancısıyla kıvranırlar..halbuki özleme süreci çok keyiflidir.. aslında özlediğimiz herşeye sahibiz..yoksa nasıl özleyebiliriz ki..

indrani dedi ki...

hmm özlemek o anın sahibiyiz belki ama nesne olarak hiç birşeye sahip değiliz ki. yalnış mı düşünüyorum?

Brajeshwari dedi ki...

insan bildigi seyi ozler..bildigi seye de sahiptir bence..Nesneye sahip degiliz belki..Elimizde soda şişesi yokken, soda içmeyi özlüyorsak - sodanın tadına ve bize verdiği keyife sahibiz yani..

Nilambara dedi ki...

evet hiç bir şeye sahip değiliz ama duygu ve düşüncelerimiz bize ait, onlara sahibiz. Çok hoş bir söz vardır; "insanların bize ne söylediğini, ne yaptığını hatırlamayız ancak bize kendimizi nasıl hissettirdiklerini asla unutmayız."
aslında özlenen de bu hissettiklerimizdir... bugün sodanın hissettirdiklerini yarın su hissettirdiğinde artık sodayı özlemediğini aklına ilk gelenin su olduğunu farkedersin...

Nilambara dedi ki...

aaa bu arada hepinizi çok özledim :)