12 Haziran 2008 Perşembe

görmek - görmemek - görememek ......

çektiklerime
yeni bir yer yaptım
ilgi - alaka için bulut


düşündüm ki
keyif veren
mutlu - neşeli - eğlenceli
şeyleri
paylaşmalı....
ve
gezip - gördüklerimi
ve
okuduklarımı
ve
dinlediklerimi
ve
yok artık
bu kadarı olamaz dediklerimi
ve
aaaa şaşırdım dediklerimi
ve
allahım sen neler yaratıyorsun
böyle
dediklerimi(çiçekler-böcekler vs.)
ve
heyecanlarımı
ve
hezeyanlarımı
ve
ışığı
ve
renkleri
ve
en çok fotoğrafları - mı

böyle işte
planet i
yöneten
kirli insanlara inat....


fotoğraflar
2. ankara kalesi festivalinden

2 yorum:

Brajeshwari dedi ki...

Gurur duyuyorum seninle..hayatında yaptigin herseye kattigin heyecan ve istek ile,projelendirip gönlünü koyabilme yetine...

Herşeyin en güzelini Berrin'ce en iyi şekilde yapacağına inancım çok büyük... Sen yaratıcılığını konuşturabilen -ona hayat veren ve onun ile beslenmeyi bilen güzel bir kadınsın Berrincim...

Yemek kitabı-Fotograf blogu...çok şey göreceğiz senden daha..ben hazırlıklıyım, ellerimi kavuşturdum hazırım her an seni alkışlamaya..


hayırlı ugurlu olsun...

Subhankari dedi ki...

fotoğrafların çekildiği anları bilmek garip bir duygu... sadece güzel fotoğraflar değil yani, anı aynı zamanda...