22 Ocak 2008 Salı

istanbul here i come


hani olur ya, bir şey olur ve "ha işte tam istediğim gibi!" dersiniz, işte öyle bir şeyler yaşıyorum. hikaye şöyle: astrologyzone.com okuyorum proje bitmeden önce. 23 aralik gibi hayatınızı bir şekilde değiştirme fırsatı önünüze çıkacak dedi. haydaaa sürekli değişim yaşıyoruz burda dedim kendime, yine mi değişiklik! tamam öylese ben hazırım dedim. o ruh halimle istanbul'a gittim ve sonra londra'ya. 22 aralık oldu eren'le londra'ya beraber uçmak için ertesi gün buluşacağız... reiki hocam'la hindistan dönüşü konuşamamıştık, kahve dünyası'nda buluştuk. işte proje bitti, londra'nın izotlu havasını ve eren'le yeni yılı kutlamaya gidiyorum dedim. istanbul'da iş arıyorum dedim, artık hayatım yoga olsun ve deniz olsun dedim. idari işlerde, toplantı organizasyonlarda süperim dedim. aaa dedi inanmıyorum dedi, merkez açacağım, gel benimle çalış dedi. yoga dersi verirsin, egitim seminerleri, reiki, EFT eğitimlerini organize etmeme yardım et dedi.

hemen tamam dedim. budur beklediğim şey. budur beklediğim fırsat.

cumartesi sabahı çıkıyorum yola. merkür gerilemeden önce. hehe evet merkür geliyor.

ankara'ya geri dönmem gerekiyor, ev taşıyacağım, bu gittiğim süreçte işte "transition phase" diyorum buna, ki merkür gerileme zamanda yapılacak iş.

ankara'da 6 sene sonra bu son haftam hamam keyfi, saç kesme, dostlarla mocha ve kutu yaparken fazlaları gereksizleri atma faaliyeti südürmekle geçiyor. atmak çok keyifli. ayırmak incelemek okumak hepsi bir yolculuk. daha bitmedi, bir kaç gün içinde kendimi de düzgün kutulayıp istanbul'a hazırlıyorum. adres belli olunca sizleri beklerim tabiii kiiiii. deniz'e bakan, tıkır tıkır yukarda ayak sesleri olmayan bir ev düşlüyorum...

7 yorum:

Mehtap Pasin Gualano dedi ki...

Hayatimin bir doneminde yolumun kesismesini encok istedigim sehirlerden biridir istanbul.. Nedense hep, Ortakoy'deki kahvelere ozenirim. Simit yesem, cay icsem, oylece denize baksam.. pazar olsa.. Hicbiryere gec kalmis olmasam..Iyi sanslar..

crispy dedi ki...

Senin İstanbul'a çok yakışacağını
düşünüyorum.Umduğunu bulmanı isterim...

Betül

Subhankari dedi ki...

Güle güle git canım... Yolun açık, keyfin bol olsun... Ama İstanbul'da da buluruz seni, ona göre... :)

Brajeshwari dedi ki...

iyi yolculuklar irem..Yolun açık şansın bol olsun..

Biz tofu olarak zaten mesafeler ve zamanlarla sınırlı olmayan bir paylaşımı yaşıyoruz.Yeterki gönüller bir olsun...

berrin dedi ki...

yolun açık olsun irem ...
yeni başlangıçlar yapma konusunda tanıdığım en cesur insansın - bütün hayallerininin/ isteklerinin gerçekleşmesini diliyorum..

Navanalini D D dedi ki...

yolculuğun iyi ve çok uzun olsun olsun diliyorum senin için Hare Krishna

Fatih Mika dedi ki...

Sevgili Irem,

seninle Ankara'da ki sergimde bulusmak icin sozlesmistik, ne olacak simdi?

"deniz'e bakan, tıkır tıkır yukarda ayak sesleri olmayan bir ev" dusluyormussun. Bence bir de hirsizlarin giremeyecegi bir ev olsun.

Yeni sehrinde hersey gonlunce olsun