6 Aralık 2007 Perşembe

NEVERWHEN....



*isimsiz...

gölge oyunları duvarlarda..
mum ışıklarında ellerim..
ellerim kuşlar..

çocukluğum..
çocuktum..
çocuğum daha..
sapanlarımdan kaçamıyorlar..

göl kıyılarında, saçak altlarında, kapısı kırık kafeslerde..
hiçbir yerdeler..
hiçbir iklimde..
rahat değiller (dır mutlaka eminim)
yüreğimdeki kadar..

bazen küçücük bir öykünün,
adı saklı
sevgilisi kuşlar..
penceremde meraklı..
hem içerde, hem dışardalar..

parmaklarımın ucunda..
tıner, talas, recine tozları kuşlar..
beyaz kağıtlardan öylece havalanıp..
göz bebeklerime konuyorlar..

hecelerle konuşan,
kuzeyli kuşlar..
tutsak bir floryaya..
öteleri anlatıyorlar..

simdi duvarlarimda tutsak,
ellerimde özgur kuşlar..

Mehtap Pasin Gualano
Roma' 6/XII/2007

*butun kuslar, Fatih'in Tofu yazilarindan.

5 yorum:

Brajeshwari dedi ki...

ne güzel şiir
ne şanslı Fatih

şiir yazanı çıktı onunda:)

şiirler az kelimeyle ,ne çok şey anlatir ara satirlarda..ve şiir düz yazida olsa bir muziği vardır okunurken,kulaklarında tuttuğun tempoda...

Mehtap harikasın.
Fatih serginde başarilar dilerim..

Mehtap Pasin Gualano dedi ki...

sevgili Burcu, aslinda siir Fatih'e degil de kuslara :-)
Federico ve ben, bu sergideki gravurlerin bazilarini yapilis asamalarinda gorduk. Ben hepinizin yazilarini arada bir topluca gozden geciriyorum. Farkettim ki, Fatih, kuslara cok sey yazmis, cok sey saklamis onlarla.. Boylece onun bu guzel sergisini sizle paylasmak istedim..
Yazdigimi siir olarak nitelendirdigin icin cok tesekkur ederim.. Bayagi bir gurur duydum..

Mehtap Pasin Gualano dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Fatih Mika dedi ki...

Sevgili Mehtap,

Insanin, okur yazar dostlarinin olmasi ne guzel. Simdi daha dikkat etmeliyim yazarken.

Teskkur ederim.

Nilambara dedi ki...

Sevgili Mehtap, 2-3 gündür Istanbul'daydım, dönünce çok hoş bir şiir ve yazın ile seni iki kere görmek harika oldu ve doğrusu Gülçin nerelerde diye de aklımdan geçirdim, epeydir ara verdi ve çok özletti kendini :))

Sevgili Fatih, yeni sergin hayırlı olsun diyeceğim ama 10 gün olmuş zaten açılalı, neyse ki son gününü yakaladım :))
davetteki kuşların da çok güzel... umarım birgün orjinallerini de görme şansımız olur...