21 Kasım 2007 Çarşamba

Hoşgeldin - Hoşbuldum Hayat...

Artık zaman hızla akarken geçmişin güzel günlerinin iyice ardımda kaldığının farkındayım. Geçmişte yaşanan tüm güzel günlere ve hatta tüm hüzünlü günlere de minnettarım, tüm yaşadıklarım için teşekkür ediyorum. Bana zor deneyimler yaşatanlara, ruhumu acıtanlara, gözyaşlarımı akıtanlara ayrıca minnettarım. Bugün kendimle mutlu ve huzurlu bir ilişki içinde isem bu kişilerin payının çok olduğunun farkındayım. Büyümemde, olgunlaşmamda ve kendimi tanımamda, iç huzuruma kavuşmamda çok büyük payları var, çok teşekkür ediyorum hepsine ve yollarının daima açık ve aydınlık olmasını diliyorum.

Tanrıya teşekkür ediyorum beni sınamak için yoluma çıkardığı tüm kişiler ve olaylar için. Sınavlarımı fark edebilme ve derslerimi idrak edebilme fırsatını verdiği için şükürler olsun.

Birgün daha akarken hayatımdan ben de geçmişten bugünüme akıyorum ve bu akıntının muhteşemliğini birkez daha yoğun bir şekilde hissediyor ve şükürlerle dolup taşıyorum. Yaşanan heranın acısı ve tatlısı ile muhteşemliğinin farkındayım ve en acı en travmatik görünen anların dahi aslında en büyük lütuflar arasında olduğunun farkında olabilmemi sağladığı için de şükürler olsun.

Artık gülümseyerek ve her ne olursa olsun hoşgörerek yaşayabiliyorsam ve sevgiyle kucaklayabiliyorsam her yeni anımı geçmiş tüm eski anlarımın payı var bunda. Geçmiş tüm eski anlarımı minnetle geçmişe bırakıyor ve yeni yaşamıma sevgi ile kucak açıyorum, bir sonraki yeni yaşamıma kadar... her anım yeni yaşamımın ilk anları ve hepsine sevgi ile aşk ile kucak açıyorum.

Bakışlarım ufukta kulağım ise yüreğimde.... aradaki mesafe bazen çok uzun bazen de bir nokta kadar yakın ve biliyorum ki her iki mesafede aslında aynı sürede aşılabilecek uzunlukta...
02.10.2007

6 yorum:

Brajeshwari dedi ki...

dua gibi..okurken bile benimde içim minnetle doldu..harika bir yazi Nilambara..Yazıyı okurken zaten, kendi icimizde onaylamalari yapiyoruz...Şükürler olsun ve sevgiyle...

Fatih Mika dedi ki...

Sevgili Nilambara,

Yazini okudum eline saglik, Burcu "dua gibi" diye yazmis zaten.

Dualar bana biraz oteki tarafi cagristiriyor. Ve ben, senin kadar oteki tarafi bilmiyorum. Ama sana kotu anlar, duygular yasatanlara duydugun hosgoru hosuma gitti.

Navanalini D D dedi ki...

Her sabah hoşbulduk demek ve tüm günün olaylarını aynı kutsallıkla karşılayabilmek ve günün sonunda yeni baştan izlemek filmimi ve yeni bir filme hazır olmak için, böyle yazılar okumak bana çok iyi geliyor varol Sevgili Nilambara

Subhankari dedi ki...

bana da, bana da çok iyi geliyor... zaman zaman şükretmeyi unuttuğumu hatırladım yeniden... yoo "iyi" şeylere değil, onlara şükretmeyi genellikle hatırlıyoruz zaten... ama "kötü" olanlarına da... "iyi" ve "kötü" ayrımının belirsizleşmesine ya da... ;)

Adsız dedi ki...

sevgili nilambara,

ben bu siteyi yeni okumaya başladım sevgili navanalini tavsiye etti. Kendimi çok mutlu hissediyurum. Bu güzel ve anlamlı yazıları okuyarak.

Mehtap Pasin Gualano dedi ki...

Sevgili Nilambara, Yasami "teslim olmadan", buyuk acilari bile yikilmadan, isyan etmeden, cesaretle ve onlarin da getirecekleri bir olumluluk olduguna inancla karsilayabilmek cok buyuk bir ruh terbiyesi istiyor. Bunu basarabilenler, hayati farkinda olarak ve daha iyi geciriyorlar sanirim.