28 Ağustos 2007 Salı

SEVGILERDE


Hersey iki kardinalin serenadiyla basladi. Aska Dair etiketi bosuna alinmadi.Ben bu haberleri bekliyordum . Ne guzel. Daha devami gelicek hazir olun.Hersey iki kere meydana gelir.Once kafamizda sonra gercek hayatta. Kiyafetler kontrol edilmeli. Diyetler baslamali.Gelinin yaninda arkadaslari da guzel durmali. Zaten guzeller.

Sevgileri, yarinlara biraktiniz
Cekingen,tutuk saygili
Butun yakinlariniz
Sizi yanlis tanidi.
Bitmeyen isler yuzunden
(Siz boyle olsun istemezdiniz)
Bir bakis bile yeterken anlatmaya herseyi
Kalbinizi dolduran duygular
Kalbinizde kaldi
Siz genis zamanlar umuyordunuz
Cirkindi dar vakitlerde bir sevgiyi soylemek
Yillarin telaslarda bu kadar cabuk
Gececegi akliniza gelmezdi.
Gizli bahcenizde
Acan cicekler vardi
Gecelerde ve yalniz
Vermeye az buldunuz
Yahut vakit olmadi.

Behcet Necatigil'in
Sevgilerde siiriydi bu guzel dizeler. Bundan 10 yil once yaptigim sanat ve edebiyat icerikli radyo programlarimin dosyalarinda buldum dun gece. Fon muzigim de 3 unlu tenorun guclu sesi vardi. Eger biri bana ogretirse nasil olabilecegini burdan size okurum birgun brbirinden guzel ask siirlerini.


Gecenin biryarisi.Marsi gormek icin bekliyorum.Eger gorursem butun ev halkini uyandiricam. Bugunde arkadasim iste okudugu kitabi anlatti. Erkekler marstan kadinlar Venus ten. Biraz fazla tesaduf degil mi sizce.


Bu arada gecen haftanin yazilarina ve yorumlarina toplu yazdigim yazi daha gonderemeden guncelligini kaybetti. Tofu haftaya hizli basladi. Benim hizim sizlere yetisemedi.Ama isin icine ask girdimi.


Aska Dair soylenecek cok sey var.
Gulcin,August’07

6 yorum:

berrin dedi ki...

aşka dair söylenecek çok şey varsa söylemelisin:)
behçet necatigil şiiri hoşuma gitti

irem dedi ki...

aşk'a dair soylecek cok sey var. bugun uzerinde bi azicik da olsa düşüniim. sagolun!

Nilambara dedi ki...

aşka dair söylenebilecek herşey söylenmeli henüz söylenebiliyorken...

belki hiçbirşey söyleyemeyeceğimiz günler var ufukta, insanlığın bu tek ortak ve güzel diline dair...
belki biraz olsun karamsarlıklar aydınlanır, ufakta olsa umutlar beslenir

Selen dedi ki...

Yok, yok hiç iyi olmadı bu durum... Artık ofisten tofu'ya yazı ya da yorum gönderemiyorum... Ancak geceleri evden... :( E, dolayısıyla da geç kalıyorum yorumlara, soora bööle aşk falan mevzularını kaçırıyorum... Şiir, okumak falan denince... Bir yöntem bulursak ben de katılırım fena halde gülçin bu okumalara...

Brajeshwari dedi ki...

Gulcin
sizde video kamera vardir..Kamera ile bir cekim yap, siirler oku bize.. Sonrada kameraya cektıklerini youtube'a koy... Bize de link gonder buraya...

nasıl fikir..?

Brajeshwari dedi ki...

http://www.antoloji.com/siir/sesli_siirler/

sesli siir dinleyin...

bunlar sanirim mp3 record eden bir program ile yapilmis.Eger mikrofonun varsa sesli siir doldurabilirsin sanirim...