26 Mayıs 2007 Cumartesi

televizyon seyrettim......

geçen akşam
tamda televizyon seyretme havasındayım
yasemin çayımı aldım
sakin sakin televizyonun karşısına geçtim...

reklamlarda
ali şen i gördüm
torojet diye birşeyin reklamıydı galiba
asabiyet yok galatasaray lılar
kabul edin
yaratıcı ve eğlendirici bir reklam
ali şen hollywood yıldızları gibi
ışık saçan birisi
muhtemelen
o reklamdan para almamıştır
sırf eğlence olsun diye

sonra
biraz avrupa yakası seyrettim
oradaki makbule karakteri
size kimi hatırlatıyor
benim aklıma
ben geliyorum
durmadan yemek pişiriyor
saçlarıda kıvırcık
burhan altıntopu da seviyorum
o ceketleri nereden buluyorlar acaba
kolları okadar uzunki
sadece parmaklarının ucu görünüyor

uyku moduna geçmeye başlamışım
gözlerim garfield in gözleri gibi
ne açık ne kapalı
aslında bıraksam hemen kapanacaklar
ama
gözkapaklarımla bir inatlaşma
direniyorum


nasıl oldu anlamadım ama
televizyon kanalı bir eğitim programına geçmiş
sınav için çocuklara kaç soru çözmeleri
gerektiğini vs. anlatan bir program
konu sıkıcı
programda konuşan abbas bey
dahada sıkıcı
bende uyku ile koma arası bir durum
yatağıma gidip uysam diye düşündüm
ama
kımıldayamıyorum ki
aklımdan
acaba
bir ambulans çağırsam
beni yatağıma taşırlarmı
dişlerimide fırçalamam lazım
bu sıcakta bu incileri ne diye taktım
boynuma yapışmışlar
bu kanapede nekadar rahattsız
gibi düşünceler geçiyor
bu arada
televizyondaki abbas bey
konuşmaya devam ediyor
bendeki koma durumuda
devam ediyor
kumandaya bir uzansam
kanalı değiştireceğim
ama
kollarım yok sanki
nerden çıktı bilmiyorum
başucumda lucifer
buzdolabında magnum - soğuk soğuk
diyor
benimle takılmak luciferi bozdu
artık söylemek istediklerini
teoman nın şarkılarının melodileri
ile söylüyor
buzdolabında magnum - soğuk soğuk
bağırmışım
görmüyormusun
ne magnumu
komadayım
bu saatte magnummu yenir
sen 90 - 60 - 90 diye birşey
duymadın mı
o sırada aklıma burhan altıntop ve
cekedinin kolları geliyor
gülümsüyorum
birden
bende şimşek çaktı
melekler diye seslendim içimden
ben komaya girmişim
siz yoksunuz
nerdesiniz
sonra
uyanmışım

kim bu abbas bey
bileniniz varmı
kimse çocuğunun geleceğini
emanet etmesin
sahiden sıkıcı birisi....

Hiç yorum yok: