25 Mayıs 2007 Cuma

bilinc duzeyimiz nerde- komik bir hikaye

eveet fıkra gibi bir olay valla.

cuma olmus, saat 16.55 yani 5 dakika sonra iş bitti ben tango dersine gidip dans edecegim. telefondayim en iyi arkadasim eren'le. hasta filan ama acayip gulduruyor beni. anlatiyordu "irem muz'un kalorisi fazla mi? yoksa avocado'nun mu?" tiyatro'ya gitmek, arkadaslarini gezdirmek, is guc yormus ve hasta olmus.

neyse konusurken bir bayan giriyor odama. sarişin, kisa boylu, hafif bozulmus bir ifade. ofiste gorurum onu ama tanimam. bir kac saniye onumde durdu ve ben telefona isaret edip "uzun olacak bu konusma" demis oldum. bayan onumden cekilip yanimdaki sandalyeye oturuyor. sinir oluyorum. allah allah üüüffff bu saatte ne isteyebilir, inşallah bilet rezervasyonu degildir. eren'le tabii ki konusmam mumkun degil, kesiyorum konusmayi ingilizce şifreli soyluyorum "i have company" (ingilizce soylemem bir sey ifade etmez yani, bilen cok :P) telefonu kapatiyorum.

bayan konusmaya başliyor. iste yeni proje var, adresler gerekiyor, sizde varmis, direktor istiyor hemen hemen, sunum yapacagiz falan. tamam dedim. vereyim. düsündüğüm bu: hemen vereyim kurtulayim. cuma cuma cuma diyorum icimden eren'le de konusamadim, özledim onu...bana flash disk uzatti, taktim, bilgisayarim kirmizi isiklar ve ötmeye basladi aman tanrım virusluymuş. viruslu bu dedim, inanmadi yanima geldi ve durdu. dedim email atayim size. tamam emailim oznursirin1@xxxx dedi. ben de kagit aldim ve buyuk buyuk yazdim oznursinir@xxx. oooooooooooooooooooo. yazdim ve yazdiktan sonra fark ettim. cok gec kalmistim. cok gec. uzerini karala, yeniden yaz filan bitti o kurtarma saniyesi...beynim ve bilincim mi artik bana ihanet etmistti ne. bayani gecen cuma'dan beri gormedm cok sukur. onunla olan karmam bitmis olabilir mi?

cuma gunleri ayri oluyor. ayri bir bilinc duzeyine geciyorum galiba...

Hiç yorum yok: