14 Ocak 2007 Pazar

Mucizeler


Tanrım herşey senin elinde, huzurunda, sevginde. Herşey iyi ve güzel. Şükürler olsun !

Özellikle sevgili hocam Birol Gökduman ile başladığım Mucizeler Kursundan sonra Mucizelerle ilgili farkındalığım çok daha arttı.....Yürekten hissediyorum ve her geçen gün farklı farklı şeyler öğreniyorum, deneyimliyorum ve yaşıyorum...

Mucizeleri önüme peşi sıra koyuyor Tanrım ve ben her seferinde teşekkür ediyorum.

Gerçekleşen herşey onun eseri ve egomu yanıma almam için beni uyardığı, dürüstlüğün önemini bana süreki vurguladığı, sadece aracı olduğumu bana gösterdiği ve bana yolladığı, beni çevreleyen sevgili rehberlerime hergün teşekkür ediyorum...

Evet, çok istememe rağmen belki son zamanlarda yazamadım ama karman çorman belki darman dumandım. Aynı zamanda çok güzellikler yaşarken aynı anda kendi içimde hesaplaşma ve bilimum çıkışlar yaşama halindeydim. Uzun zaman olmadığı kadar bel ağrısı çektim ve halen daha azalmış olsa da yine tam geçmiş değil.. Ama biliyorum ki bu da Tanrımın bana göndermiş olduğu mucizelerden birisi, orada birşeyleri görebilmem için verildi bana...Bağışlıyorum, kabul ediyorum, onaylıyorum, seviyorum ve tüm sevgimle özgür bırakıyorum...

Güzel rehberlerim iyi ki varsınız. Tanrı'ya şükürler olsun.

Tanrım herşey senin elinde, sevginde, huzurunda. Herşey iyi ve güzel. Şükürler olsun..

Hare Krishna Hare Krishna Krishna Krishna Hare Hare Hare Rama Hare Rama Rama Rama Hare Hare

(Bir kısmınız belki bu mantra'ya tepkili olabilirsiniz ama çok içimden geldi ve benim için çok özel, önemli ve eşsiz ve güçlü bir mantra, hiçbirşey empoze etme niyetim olmadan yüreğimden geldi yazmak, saygı duyacağınıza inanıyorum)

Brajabanita
14.01.2007 23.30

2 yorum:

Subhankari dedi ki...

ne güzel yazılarını okumak... hayatın içinde bir çok anda seni görür gibi olmak... ve şimdi brajabanita şunu derdi diye düşünmek...iyi ki varsın... "mucizeler" eksik olmasın hayatından... görüşmek üzere...

Brajeshwari dedi ki...

Hayatın ve yaşamın bir mucize olduğuna inandığım için, önüme gelen herşeyi bir mucize olarak görmekten mutlu oluyorum.. Mucizeler kutusundan, devamlı yeni şeyler çıkıyor...iyi de- kötü dediğimizde aynı ışıltıyla parlıyor aslında...ikisine de aynı gülümseyebilmek önemli..

Hare Krishna...