25 Aralık 2006 Pazartesi

farkindalik egsersizleri televizyon bozmasin


Bu sabah her sabah gibi gunes dogusunu izledim ve bir kac yoga asanalari yaptim. Her sabah yaptigim gibi dolmusla ise giderken hep kafamdaki dusunceleri izlerim (sabahlari daha kolay oluyor). Dolmustayken aklima surekli hafta sonu gittigim film geldi. "The Prestige" e gittim. Ingilizce konusma ders verdigim ogrencimle gittim ve baya guzeldi. Kurgusu, fotografciligi, renkler, yakisikli adamlar hepsi harikaydi. Ama durmak istedigim konu su- ben televizyon izlemiyorum ve bir sinemaya gittim, tum sabah dolmus yolculugumda ve dun gece filmin kareleri aklimin bir yerindeydi. Bir film yani 1.5 saat beni bu kadar etkilediyse dusunun 3 saat her gun televizyon izleyenin kafasi ne durumdadir. Bizi kendmizden uzaklastiran bir nesne bu televizyon. Izledigimiz programlari iyi secin. Guzel Pazartesi diliyorum herkeseeee.

3 yorum:

Dengede Reiki dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Dengede Reiki dedi ki...

Cok guzel bir konuya deginmissin. Ve maalesef yeni nesil TV ve bilgisayarin onunden kalkmiyor. Hipnotize olmus gibiler. Ben TV nerdeyse hic seyretmiyorum ve Can'a da sinirli seyrettiriyorum ama buyuk cocuguma mudahale edemiyorum ;))

Brajeshwari dedi ki...

:)cok güldüm brajabanita.

tanıdık geldi...Sizin evdeki büyük çocuk, bizimkisi gibi salonda futbol da oynuyor mu merak ettim. Ben onun salonda falan ama top oynamasının televizyon bağımlısı olmasından iyi birşey oldugunu düsünsemde, kale olarak benim tamamımın kale olarak kullanılmasından müzdaribim:P Kale hareket ediyor bu arada...Ama hep gooooll oluyor..