13 Nisan 2008 Pazar

Tofu Haftasonu Notları

Picasa SlideshowPicasa Web AlbumsFullscreen



Dolu Dolu bir haftasonu yaşadık.Cuma günü Fatih’in sergisiyle, uzun zamandır bahane arayan Tofucanlar sonunda buluşabildi. Fatih ile ilk tanışma kısmını- Tofu sayesinde çabuk aştık. Sanırım hepimiz Tofu sayesinde- yazsakta/yazamasakta bir birlik bilinci kazandığımızı hissetmiştir benim gibi... Aile gibi-tanıdık olmak, yıllardır bildiğin sevdiğin dostların... Cümlelerin yetersiz kaldığı bir yer yok... Herşey burada satır aralarında gizli zaten... Ya da klasik tanışma ve karşılaşma dialogları da yok.. Bunu aşıp, beraber olmanın tadını çıkarabiliyoruz işte bu sayede... Ne güzel.. Öyle değil mi?

Nerden tanışırsınız? Çok derinlerden... eskilerden değildir cevap.. Derinlerden... Bildiğimiz için birbirimizi ve sahiplendiğimiz gibi sevdiklerimizi...

Sergide bayan katılımı sayemizde arttı.. Ankara’dan da bir sanatçı geçti. Sergiyi ve Fatih’in gravürlerini anlatmama gerek yok sanırım. Hepsinden büyülendik çoğunun hikayesini buradan bilir gibi..

Sergi sonrası Fatih’i alıp, yemek yemeği gittik.. Yazılar yerine-sözler uçuştu.. Yorumlar, sesli ve mimikliydi.. Konuşmaların çoğu yazdıklarımızdan alıntı taşıyordu. Çünkü buraya yazılanlar bizden – hayatımızdan parçalarmış da aslında, birini tanımak-onu okumak ile de ilgiliymiş birazda... Anladık...

Cumartesi günü mini bir Tofu ekibi, Sevgili Nilambara’nın organize ettiği “Mustafa Kartal ile Nefes Tekniği Seminerine” katıldı.. Harika bir seminerdi. Ufkumuz genişlerken- aldığımız nefesinde farkına vardık. Uygulamalar ve çalışmalar etkileyiciydi.. Dolu dolu bitirdik semineri.. Korteksimiz förtledi (En azından benim Subhankari) Ama iyi oldu.. Değişimlere açtık ruhumuzu, nefes verirken de bıraktık tüm korkuyu..

Pazar günü sabah brunchta, Berrin’in evindeydik. Hem Fatih’e-hemde bahara hoşgeldin dedik hep beraber.. Berrin harikalar yaratmıştı yine.. Yiyemedikleriniz sonra aklınızda kalır ya.. Öyleydi... Bruncha katılan tüm Tofucanlar sertifikalarını aldı. Sertifikalar ne içindi peki? Ödüller hep başarıların ardından verilir ya.. Bu sertifikalar onlardan değildi. Hayata ve paylaşmak adınaydı. Birbirimize olan duygularımızı, paylaştıklarımızı ve dostluğumuzu ödüllendirdik.

Bu harika haftasonunun fotoğraflarını yukarıda görebilirsiniz. Bizimle olamayan tüm TOFU ekibi de oradaydı emin olun.. Haydi fotoğraf karelerinde bulun kendinizi...:) (Sevgili Mehtap, Gülçin, Betül, Ozan ve tabiki İndrani .. Ankaraya yolunuz düşse de, bize de böyle tekrar toplaşmak için bahane çıksa keşke.. )

Ben çok güzel bir haftasonu geçirdim. Komin hayatı yaşamak istedim böyle.. Sonra olsun dedim kendi kendime.. Özlersem tıklarım TOFU'ya.. Nasil olsa hepsi burada..

Tanıdık olmak, dost olmak ve paylaşmanın yitip gittiği bu zamanda bir elin parmaklarından daha çok sevdiğim olduğu için şanslı hissediyorum kendimi.. Hayat devam ediyor, biz de buradan beraberliğimize devam ediyoruz.. Kaldığımız yer hiç olmadı... Başladığımız da... Süren ve sürdükçe keyif veren bir paylaşımın tam içindeyiz..

Fatih'e "hoşgeldin" (iyi ki de geldin) ve aslında gitmediğini, burada yine buluşacağımızı da bilerek "iyi yolculuklar" derken/ Önce bahara, sonra içimizde ve toprakta yeşermeye yüz tutmuş tüm mutlu tohumlara da merhaba demek istiyorum.

Ve sözlerimi, Nefes seminerinde öğrendiğimiz harika bir olumlamayı sizlerle paylaşarak bitirmek istiyorum...
*

"Bırak- aksın.... İzin ver - olsun..."
*

Bırakıyoruz akıyor, izin veriyoruz oluyor...
Aynı Tofu ve burada paylaşılanlar gibi.. değil mi?..

Sevgilerimle
Brajeshwari

9 yorum:

Nilambara dedi ki...

Ben de çok güzel bir haftasonu geçirdim...
Üstelik bütün bu yoğun temponun içinde bir de Marmaris'ten gelen arkadaşımızı bile ağırladık :)

Güzeldi güzel, yaşadığımı daha çok hissettim, neşelendim...
Hepinize çok teşekkürler herşey için ve Berrin'ciğim özellikle sana... hazırladığın o güzel sevgi sofrası ve sevgi günü için...

Fatih Mika dedi ki...

Sevgili Tofucanlar ile birlikte Ankara'da guzel bir hafta sonu gecirmekten cok mutlu oldum.

Kisa bir zaman icinde TOFU'da yazdiklarimiz bizim uzun bir gecmisimiz olmus. Sohbetimize birbirlerini hic gormemis kisiler olarak degil de, birbirlerini uzun yillar gorememis dostlar gibi basladik.

Dostlugunuza ve misafirperverliginize cok tesekkur ederim.

Herseyi bilen Can'a cok seyler bilen bir buyuk oldugumu ispatlayamadigim icin biraz uzulmedim desem yalan.

berrin dedi ki...

daha sık bir araya gelmek lazım...
diye düşünüyorum/
evimi şenlendirdiniz..sağolun

Subhankari dedi ki...

Gerçekten güzel bir hafta sonuydu. Toplanmamıza vesile olduğu için Fatih'e, inanılmaz evsahipliği için Berrin'e ve orada olup günümüzü paylaşan herkese gönülden teşekkürler...

Adsız dedi ki...

Canlarim Tofucanlarim guzel bir hafta sonugecirdik.Sevgili Berrine yine bizleri birarayagetirdigi icin cok tesekkur ediyorum.Fatihi tanidigimve sizleri tekrar gorebildigim icin cokmutluyum.Herkezi tum sevgimle kucakliyorum.

Anushila DD

indrani dedi ki...

fotograflara bsyildim, super gozukuyorsunuz hepiniz!

Mehtap Pasin Gualano dedi ki...

Ne hos bir karsilasma.. Hani icim gitti denir ya.. Iste tam oyle.. Umarim ya orada, ya burada benim de olacagim bir bulusma en kisa zamanda gerceklesir. fotograflar da, sizler de cok hossunuz. Sertifikalara da bayildim..
Sevgiler hepinize

brajabanitazeynep dedi ki...

Muhtesem bir hafta sonuydu, misafirperverligine, sevgiyle yaptigin bu bruncha binlerce tesekkurler...
Evet Fatih, sanki epeydir gorusmeyen dostlar gibiydik.iyiki geldin..iyikin tum Ankara Tofucanlari bir arada topladin..
Can'a gelince senin yaninda ayrilmadi bile, hayran hayran gozunun icine bakti ona birsey ispatlaman gerekmiyordu ki ... o hokus pokus gibi yaparak ceketinin cebinden cikardigin zarfin icindeki minik ama degerli hediye ile butunlesmis durumda ve de seni tanimis olmaktan cok mutlu..Ona gosterdigin ilgi ve sevgiye cok tesekkur ederim..
Ve sevgili Brajeshwari,bizi butunlestiren degerli editorumuz, sevgiyle yaptigin ve pek cok seye vesile olan bu bkloga sonsuz tesekkurler ve o gun bize verdigin degerli sertifikalara da....iyi ki varsin

7zeytin dedi ki...

Birlikteliğinizde birlikte oldum
afferin size
o.