21 Mart 2008 Cuma

kadın dediğin yüksek topuk giymeli.....


bu
müzikle alakalı - romantik bir yazıdır

çok yıl önce
new age dinlerle
alakalı kitapta

sizin
da vinci den - amadeus mozart tan
farkınız yok
sizde yapabilirsiniz
yaratıcılığınızı
en yüksek düzeye çıkarabilirsiniz
tereddüt etmeyin - geç kalmayın
yazıyordu
bilinçliliğin
tasfiye edilmiş haline kolayca ve zarafetle ilerliyebilmek için tanrı hücremin en uygun ölçekte aktive edilmesini istiyorum dediğimde
işlem tamamdı
bu kadar kolay mı ?? diye düşündüm
ya olabiliyorsa !!! (karadenizli olduğumu daha önce söylemişmiydim)
hoşuma gitti
ve
biraz çekinerek
cümleyi
renkli kağıtlara yazıp
birini buzdolabının
diğerini bilgisayarın
üzerine yapıştırdım
çekindim
bilinçliliğin tasfiye edildiği
yer neresi
fikrim yoktu
saç sarı - kabarıkta
aysel gürel gibi olmak
çekingenliği
tabii
o zamanlar
aysel gürel olmanın çok kolay
olmadığınıda bilmiyordum
neyse
hikayeler anlatan şarkılar sevdiğimi....
leonard kohen nin
nasılda güzel sesi olduğunu.....
teoman nın
şarkılarındaki sözleri/hikayeleri
çok sevdiğimi.....
nina simone nin
yaptığı müziğin ilahi olduğunu.....
ve
bunları
her farkettiğimde
allahım sen neler yaratıyorsun dediğimi......
(bu cümle bülent e aittir - güzel kızları gördüğünde söyler)
müziğin kalbime dokunabildiğini....
mutluluk
mutsuzluk
tutku
asabiyet
hatta
birazda gidip
ırakta ben savaşmalıyım
hissini
yaşatabildiğini
farketmem
o cümleyi
okuduktan sonra başladı

yokk
içimdeki
dahi
henüz ortaya çıkmadı...
ne zaman
belli mi olur

6 yorum:

7zeytin dedi ki...

bilinçliliğin
tasfiye edilmiş haline kolayca ve zarafetle ilerliyebilmek için tanrı hücremin en uygun ölçekte aktive edilmesini istiyorum dediğimde
işlem tamamdı
bu kadar kolay mı ??
-Berrin cim ben daha bu cümleyi kuramıyorum ki işlem tamamlansın.
Bu yazının ardınan foklarla ilgili çocuksu hitabetle yazılmış yazımı nasıl yayınlayacağım, şimdi onu düşünüyorum.
o.

Nilambara dedi ki...

Berrin'ciğim, bence senin içindeki dahi çoktan çıktı ortaya ;)
aslında zaten ortadaydı da galiba :)

crispy dedi ki...

Ozan gibi bende cümleyi ezberden
kuramıyorum ama avucama yazıp
yeri geldiğinde okuyabilirim.
Ama kardeş olmamızın etkisi olsa
gerek,bu günlerde bende müziğin
etkileyici büyüsü altındayım.
Hatta jazz solisti olabilmek ne muhtesem olurdu diye dusunuyorum.Ama benden olsa olsa elinde sazıyla sosyalist aşık
olur.Ama seni destekliyorum.


Betül

Brajeshwari dedi ki...

BeRRincim
birde sunu düsün..Yaptigin herseyde tanrisal birsey var..Dokundugun herseyde.. gordugunde..yarattiginda...bir olcek icine kardiginda... sarı kafandan geçen dusuncende..kabarik sadece sana ozgu saclarinda bile...

bu yuzden ya ilahi tatlar..ve bu yuzden de ilahi Berrin'sin sen...

tanri hucrenin en yuksek sekilde-hayrimiza aktive olmasini diliyorum.. hayrimiza olan kisminda bir cikarim yok inan:)

ve ortaya cikacak ne ise, ne kadar ise veya nasil birseyse ben yinede onun ve herseyin tanridan geldigini bildigimden takdir etmeye devam ederim seni...teoman gibi sarki sözü yazamayacagina inanma, berrin gibi yazdigini bil yeter...

sevgiler..
(bu dediklerimi bende kendime okumaliyim..kim yazdirdiysa bana:)

Adsız dedi ki...

ben de seni yaklaşık 1o yıldır tanıyan biri olarak, sendeki bu alçakgönüllülükle karışık duruma bir söz etmek isterim: bazen bir sözle, bazen de bir gülüşle pek çok hayata hatırı sayılır bir katkıda bulunduğuna eminim güzel arkadaşım..

ve bil ki bunlar "içinde zaten var olan" dahinin eseridir..

sevgimle kocaman kucaklarım..

Fatih Mika dedi ki...

Sevgili Berrin,

Hersey "Tanrım sen nelere muktedirsin" ile basliyor. Sonra Tanrinin yaratiklari, seni yaratmaya zorluyor.

Hic bir seyi tasfiye etmeye gerek yok. Hersey kendiliginden oluyor.