9 Kasım 2007 Cuma

bugün cuma enseni kapa.....

kız
hayal kurmayı sevmektedir
küçüklüğünden beri
bakışları ile
sehbanın üzerindeki objeleri
hareket ettirebileceğine
düşünce gücüyle
ışınlanabileceğine inanmaktadır
gerçi hala becerememiştir
olsun
birgün olacak bilmektedir

lakin

son zamanlarda zordadır
işyerinin bulunduğu semtteki
yeni trafik düzenine alışamamıştır
karşıdan karşıya geçme problemi yaşamaktadır
cinnah caddesi otoban gibidir
ve
artık
karşıdan karşıya geçerken
uçması gerekmektedir
5 - 10 -15 dakika beklemektedir
karşıya geçebilmek için
ki
bu arada arabalar korna çalmaktadır
kız
sinirlenmektedir
kar yağdığında
neler olabileceğini düşünmek
bile istememektedir
sabahları kardeşi
yüzünde anlamsız bir gülümseme ile
sen vasiyetini yazmışmıydın diye sormaktadır
ve kız
nereden
geldiğini bilmediği sesler duymaktadır
duyduğu ses
savaş haberlerindeki fon müziğinin aynıdır
ve
rüyasında don kişot u görmektedir
yel değirmenleri neden
cinnah caddesindedir
anlamamaktadır
ve
sık sık
başarılı- yeni trafik düzenlemesinde
emeği geçen herkese saygı sunmaktadır
ve
sormaktadır kendi kendine
acaba
benin'in elinde
bu konuyla alakalı
bir affirmasyon varmıdır diye

4 yorum:

Brajeshwari dedi ki...

Berrincim:)
sabah sabah yazina öyle güldüm ki..
cok cicisin sen..

valla bazen affirmasyon üstü durumlar yaşadiğimiz bir gercek.. Ama böyle durumlarla dalga gecebilmekte bence üstün bir başari... Sen bunu cok iyi yapiyorsun..

Nilambara dedi ki...

Berrinciğim, her sabah Cinnah'tan geçen o yeldeğirmenlerinden biri de benim :)) (vallahi hiç korna çalmadan)
ve sana çok hak veriyorum, her geçişimde ben de aynı şeyi düşünüyorum ve karşıdan karşıya geçmeye çalışan yayalardan olmadığıma şükrediyorum...
ve düzeni ile ünlü Ankara'yı labirent haline getirmeyi başaranlara saygılarını sunarken sana zevkle eşlik ediyorum :)

berrin dedi ki...

tepkisel durumlar benim böyle yazılar yazmama sebep oluyor :))

Adsız dedi ki...

Ben de arabayla bir ara sokaktan Cinnah'a çıkıp, yukarı doğru her gidişimde yayaları düşünüyorum. zira arabayla bile gitmek bazen zor oluyor.. Öğrenmemiz gereken ne: Aslında pek de dikkat etmediğimiz yayalara daha çok özen göstermek mi, araba kullanmak eylemine daha çok konsantre olmak mı, yoksa Fatih beyin yaptığı gibi tepkimizi daha geniş katılımlı bir ortama taşıma konusunda girişimlerde bulunmak mı?