5 Ağustos 2007 Pazar

zanzibara gi-di -le-cek......

şimdi değil
buralara kar yağarken
zanzibara
gidilip
denize girilecek
fotoğraf çekilecek
gülümsenecek
denizin rengine bakarmısınız
şimdi
güney ege
akdeniz
tatile gidiyorum

zanzibar
güzel bir kelime
melodi gibi
kulağa hoş geliyor
ne güzel şarkı sözü olur
sezen aksu
bir tane şarkı yazsa
içinde zanzibar geçse...
neyse
evet
sonunda gidiyorum
değişimin
jet lag
etkisi yapmasını
bekliyorum açıkçası
ama
seyahat genimi
tedavi ettim
sanırım
umarım
inşallah
bir müddet yokum
kendinize çok iyi bakın
berrin

6 yorum:

Nilambara dedi ki...

Berrin'ciğim, heran vazgeçebilme ya da yarı yoldan dönebilme ihtimalin olduğunu tamamen unut ve lütfen ardına bakmadan git ve keyfine bak :))
bol bol dinlen, bol bol fotoğraf çek ve gelince herşeyi anlat :)

Brajeshwari dedi ki...

ingilter@de o zamanki erkek arkadasim Oscar ile dolasirken bir bara girdik..Bar iyiydi hostu ama bir garipti...Bir sure sonra kilicli deri kiyafetli erkekler dans etmeye basladi..Oscar'ı ortalarına alıp dansa devam ettiler. Biz herseyin hos bir enstantene oldugunu sanaduralım, Oscar işin sadece dans olmadığını anladığında bana kaş göz yapmaya başladı..Oscar'ın cevresini dans eden pazılı erkekler sardı..Onu ordan cıkarmayı nasıl basardığımı sormayın..Cıktıgında kendi dilinde bir suru kufur etti...Sokaga kendimizi attigimizda barın isminin "Zanzibar" oldugunu farkettik..Zanzibar bizim en komik anımız oldu..Şimdi Zanzibar diyince aklima geldi..Anlatmiş oldum.

Gule gule git Berrincim..

crispy dedi ki...

Bende İstanbul'da Zanzibar adında
biryere gitmiştim.Masalardaki
Amerikan servislerde Zanzibar'ın
bulunduğu bölgenin haritası vardı.
Ayrıca Zanzibar'a kızkardeş ve
çocuğuyla gidilmez diyen bir ses
hala kulaklarımda.

Beto

Bluewaves dedi ki...

Berrin'cigim
Zanzibar'la ilgili hicbir fikrim yok ama belliki dikkatli olman gerekiyor.
Zanzibar oncesi tatilinde sen soyle sakin sakin bir dusun.
Bize guzel fotograflar ve yemek tariflerinle don.
Guzel tatiller

Gulcin

Adsız dedi ki...

Berrincim, yazdıklarını okuyunca çok mutlu oldum, zira düğün davetiyemi vermek için sana uğradığım gün seyahat korkun üzerine konuşmuş ve bazı saptamalar yapmıştık.. Git güzel arkadaşım, zanzibar yahut berrinistan.. Git ve korkusuz, endişesiz, huzur dolu anlar yaşa..
Cheetos

Subhankari dedi ki...

Güle güle git demeye yetişemedim ama olsun... İşte bir tatilci daha... Ben döndüm ya, Brajeshwari nin "bekçi" krizlerine girmeye başlarım hemen... İyi tatiller Berrin...