22 Ağustos 2007 Çarşamba

Kalbimin "Hop" Edişi...

Geçtiğimiz hafta çok güzel birşey oldu...
Hayatta hiç özlemeye fırsatınız olmayan kişiler oldu mu?
Her zaman onu yanınızda hissettiğiniz.. Gözünüzü açınca onu gördüğünüz..
Kapatınca da eli omzunuzda, ya da başınızı okşarken gördüğünüz..
Geçtiğimiz hafta çok güzel birşey oldu...
Yirmi altı sene olmuş onu gerçekten de özlemeyeli...
Küçük özlemleri söylemiyorum tabii..
O hoo.. Onları anlatmaya kalksam ben bir özleme makinesi olurdum..
Heralde olurdum..
Ama geçtiğimiz hafta çok güzel birşey oldu....
Önce giderken çok ağladığımı hatırlıyorum..
Eminim o da uçaktayken hosteslere burun çeke çeke derdini anlatıyordu ..
Heralde..
Sorsam da söylemez ki.. Bir ara gözleri buğulanır da yine de söylemez..
Tıpkı şu anda bana olduğu gibi..
Uzaklara gittiğinde
Burada, oralardan daha önce
Sabah,
Akşam,
Yemek vakti,
Uyku vakti,
Masal vakti oldu....
Orada bizden daga geç...
Bizim güneş oralara gitti...
Bizim iş saatleri oradakilerden önce başladı...
Önce bitti..
Geçtiğimiz hafta bunların hepsi
Bir kişi için bizim tarafa geçti...
Geçtiğimiz hafta....
Dört ay bazen uzundur bazen kısa..
Bazen tek bir “an”a bedel gibidir.
Heralde..
Bazen de iki yıl dört aya..
Geçer mi? Geçti mi?
Gerçekten mi?
O, en sevdiklerinin belki de yarısını orada bıraktı...
O, hayatında ilk defa yaşadığı değişik ama kucaklanabilen sevgiyi
Dört aylığına yaşadı..
Dört ay bir gün sonra yine uçaktaydı..
Şimdi buralarda kucaklayacak, alıp havalara atacak çok da hafif ve küçük kişiler de yok..
Etrafında sevdiklerinin diğer yarısı...
Hayatımda ilk defa bu kadar ayrı kaldım ondan..
Eksik kolla ayaşamak gibi değil de..
Cümlelerimin noktasızlığı oldu galiba bu ayrılık.
Noktasız bir cümle...
Geçtiğimiz hafta..
Annem döndü uzaklardan...
Babaannelik yapmaktan döndü..
Yumuk yumukluktan...
Uçakla çoook uzaklardan..
Bu yazının en sonuna yakışan da..
Artık cümlelerime yakışan da
İşte bu
Nokta
.

1 yorum:

Brajeshwari dedi ki...

gözünaydın Zeynepcim..
Anneni cok özlediğini biliyordum.. Kavuşmanıza sevindim.. Umarım bir daha bu kadar çok ayrı kalmazsınız... Ama bunların çok güzel özlemeler olduğunu düşünüyorum ben...Özlemek güzel, sonunda senin hissettiğin gibi mutlu kavuşma var sonunda çünkü...