26 Temmuz 2007 Perşembe

Sevgili Indrani, Sevgili Brajeshwari ve Sevgili Subhankari Hoşgeldiniz :)

Bu yazın en sıcak en boğucu günü bu kadar mı güzelleşir, parlar ve içimi çoşku doldurur... :)
Sabah harika müjdelerle başladım güne, teşekkürler Sevgili Indrani :)
Ashram'dan yeni haberler var, yeni güzellikler var ...

Artık İrem, Burcu, Selen yok...
Indrani, Brajeshwari ve Subhankari var...

Indrani Devi Dasi / göklerin hakimi Lord Indra'nın eşi, kraliçesi, cennetin tanrıçası,

Brajeshwari Devi Dasi / Lord Shiva'ya adanan Himalaya'ların eteklerindeki tapınağın ve Sri Krsna'nın kutsal toprakları Vrindavan'ın tanrıçası,

Subhankari Devi Dasi / mutluluk getiren, uğur veren ...


Hepiniz hoşgeldiniz,
HK
yhs, Nilambara dd

3 yorum:

Brajeshwari dedi ki...

Bugün benim için özel bir gün.. Bugun Hindistan saatiyle 9.30 'ta..Bizim saatimizle 6.30 da uzaktan harinam inisiasyonu aldım.. Uzun zamandir istediğim şey gerçek oldu ve yollar beni Hindistan'a götüremese de, ismimi bana getirdi rüzgarlar...

Heyecan güzel birşeymiş.. Heyecanlanmak... Bunun için bir gün-bir gecedir heyecan duyduğumu sanmayın sakın..O kadar uzun zamandır istiyor hayallerini kuruyordum ki kalpten... Beni duydu güzel Tanrım ve beni mutlu etti bugun doyasıya...

Sevgili Nilambara’nın bu konudaki kalpten desteğini unutamayız.. Bizim isteğimize hep çok mutlulukla yaklaştı ve gönlünden destekledi bizi..Sorularımıza sabırla ve sevgiyle cevap verdi. Yolumuza ışık tuttu.. En önemlisi de kalbimizi doldurdu enerjisiyle... Onun bize verdiği kalpten güç ve İrem’in korkusuz ve cesur adımları sayesinde oldu herşey...

Uzun süredir istenen, heyecanı duyulan ve gerçekleşmesine saatler kalan, sonra heyecandan uykusuz geçen bir gece ve sabahında İremle yaptığımız internet cümlelerini hayatımda unutulmazlar arasına girecek detaylar...

Brajabanita bize, üçümüzün -İrem,Selen ve Benim ortak bir karmamiz olduğunu söyler dururdu.Şimdi de üçümüzün harinam inisiasyon kardeşi olmamizda tesadüfi değil bence...

Bugun şükretmem için o kadar çok şey var ki... Bugün ve bundan sonraki günler içinde içim mutlulukla dolu...Yüzümde huzurlu bir tebessüm..Kabartma tozu yutmus gibi kalbim büyüyor bazen mutluluktan..

Oyle bir gün işte..mutlu bir gün...
Hoşgeldik Nilambara....Teşekkürler ayrıca...İnsanin kendisiyle eş sevinen didilerinin olması güzel birşeymiş..


Brajeshwari

Dengede Reiki dedi ki...

Aramiza hosgeldiniz.....Gonulden kutluyorum sevgili kardeslerim

Subhankari dedi ki...

Sevgili Nilambara, bu heycanı bizimle paylaşmanız ne güzel... Sağolun... Tüm desteğiniz ve katkılarınız için de sonsuz teşekkürler... Benim için de ilginç bir süreç oldu aslında... 26 Temmuz sabahı Burcu'nun mesajından öğrendim ilk olarak... Sonra İrem'le telefonla konuştum... Sonra balkonda oturdum epeyce... İrem'in azmini takdir ettim... San Francisco'da yani evimden çok uzaklardayken iken... Böylece ilginç bir bağım olmuş oldu bu şehirle... Aslında buralara olmayı, o anı sizlerin yanında yaşamayı isterdim... Ama böyleymiş... Yazılarınızı okuyunca yeniden heycanlandım sanki... Tekrar teşekkürler...