31 Temmuz 2007 Salı

Ruhum Acıyor

Şiir yazmayı beceremem, yazanlara hep imrenirim ama beceremem... seneler içinde 3-5 denemem oldu, genellikle sufi şiirler... ve genellikle ben de saklı kaldı...
aylar önce birini paylaşmıştım sizlerle... bugün stoklara göz atarken birine daha rastladım...
geçen yıl yazmışım, ilahi olana aşkımın çok kabardığı bir günmüş anlaşılan...


Ruhum acıyor, ruhum deliniyor, delik deşik...
Yalnızlığım ve ben, ben ve yalnızlığım sürüp giderken böyle
Aşkımın ağırlığından ezilen, taşıyamayan yüreğim sancırken
Zihnim kapanıp uzaklıklara direnemez, aşamazken
Senden bu kadar uzakta, aşkımı yaşarken yalnızlığımda
Nasıl devam edebilirim yaşamaya
Nasıl dualar etmem sana kavuşmak için
Ne yapmalıyıma cevap bulamazken
Sana kavuşmak ne kadar da zor ne kadar da uzak
Ne kadar da ezici ne kadar da acıtıyor...

Ruhum acıyor Tanrım, ruhum kanıyor
Ruhum kaldıramıyor senden uzakta bu kaosu
Ruhum direnemiyor senden uzakta bu sevgisizliklere
Ruhum dayanamıyor senden uzakta bu yalnızlıklara
Ruhum ölüyor Tanrım, sana kavuşamadan ölüyor
Bedenim yaşarken henüz, ruhum ölüyor...

02.08.2006

Zaman akıp giderken sensiz,
Yalnızlığım ve ben kaybolurken birbirimizin içinde,
Aşkın kaynayıp taşarken yüreğimden,
Herşey ne kadar da çok ve ne kadar da boş...

5 yorum:

Brajeshwari dedi ki...

bende şiir yazamam.Bir Berrin'e yazdim tofuda işte - bir de kucukken kafiyeleri tutmayan bir babam şiirim vardi.Babama şiirimi okudugumda herkes gülüyordu:) ondan sonra şiir konusunda bir travma geçirdim sanirim..:P

Aşk ile yapılmış herşey güzeldir..
İlahi olana aşkı anlatan herşeyde..yüreğinize sağlık..

berrin dedi ki...

evet bir bana şiir yazdın
ne kadar kıymetli biliyormusun:)
şanslı biriyim iki tane şiirim var..
nilambaracım
istemediğinden şiir yazmıyorsundur..sen şiirin kitabını bile yazarsın

Dengede Reiki dedi ki...

Her zaman her yazdigini zevkle okuyacagim hepsi essizler Nilambara'cigim:))

Subhankari dedi ki...

İnanın Nilambara benim ruhum da acıdı satırlarınızı okurken... Sanki anladım, sanki yanınızdaydım siz bunu yazarken... Sevgiyle...

Bhakta Serhat dedi ki...

Cok guzel :)
Sevgiyle,
Serhat