17 Temmuz 2007 Salı

CAN'LARIMA ......


Nasil duygulandirdiniz beni bir bilseniz, editorumuzun yazdigi ayri guzel hepinizin sevgi dolu yazdigi tebrik yorumlari ayri.......... nasil tesekkur edecegimi bilemiyorum..........

*

Hepinizi cok seviyorum dun cok yogun bir gunumdu ve yorum kismina yazdigim yazi yine nedendir bilmiyorum silinmis... bende simdi rotarla yaziyorum ve is yerinde oldugum icin yazi karakterleri turkçe degil ama idare edin artik her zaman ettiginiz gibi ..... aglattiniz beni cok duygulandirdiniz....

*

Beni tekrar yaratarak sizlerle bulusmami sagladigi icin Yaradanima sukurler olsun ...


Dun Reiki ogrencim Mevlana'nin guzel sozlerinden yollamis ve bende bunu Can'larimla paylasmak istedim ve onlara armagan etmek istedim.....

*



MEVLANA ne guzel ozetlemiş:


Sevilecek biri olmadığın zamanlarda bile Seni Sevmeli... Sarılacak biri olmadığın zamanlarda bile Sana Sarılmalı... Dayanılmaz olduğun zamanlarda bile Sana Dayanmalı... Dost dediğin; fanatik olmalı; Bütün dünya seni üzdüğünde Sana moral vermeli. Güzel haberler aldığında seninle dans etmeli, Ve ağladığında, seninle ağlamalı... Ama hepsinden daha çok; Dost MATEMATİKSEL olmali; Sevinci çarpmalı... Üzüntüyü bölmeli... Geçmişi çıkarmalı... Yarını toplamalı... Kalbinin derinliklerindeki ihtiyacı hesaplamalı... Ve her zaman bütün, parçalardan daha büyük olmalı... İşi bitince seni bir tarafa atmamalı...Mevlana

Hiç yorum yok: