18 Nisan 2007 Çarşamba

TUTKU

tutku önemli
gerçekten istemek
herşeyi istemek değil
söylemek istediğim
yürekten
çok istemek - çok isteyebilmek
bu duygunun
ruhunda canlı olabilmesi
dört elle sarılmak
isteklerini elde edebilmek için
kan ter içinde kalabilmek
tekrar denemeliyim
ben bunu başarabilirim diyebilmek
dünyayı döndüren
tutkulu insanlar mı yoksa
acaba
tutku diye bir duygu verdim
verdiklerimin kıymetini bilmiyorsunuz
dünyanın dönmesini durduruyorum
inin aşağı - boşalın
der mi birgün tanrı

müzik
bana bunları hissettirebiliyor
sabah
paola nutini dinledim
müzik yapmıyor
ışık saçıyor

berrin

not:Berrin'cim çok özür.Cuma yazdığın draftı şimdi gördüm..Öne alıyorum o yüzden..

1 yorum:

crispy dedi ki...

Bugünlerde tamda benim kafamı karıştıran bir kavram tutku.Ben her zaman kadınların daha tutkulu olduğunu düşünürdüm,ama son zamanlarda baktuğım kadın gözleri tutkuyu göstermiyor.Ama erkeklerde tutkuyu sadece bakışlarından değil,tutkularını anlatırken kullandıkları kelimelerden,ses tonlarındanda hissedebiliyorum.

Beto