27 Şubat 2007 Salı

KAYBOLAN MARTININ GERİYE DÖNÜŞÜ

Bu akşam Burcu'nun Istanbul maceralarını okurken ve Burcu o martıları anlatırken o Istanbul'da ki sevdiğim havayı tenefüs ettim adeta. Nasılda güzeldir o martılar Istanbul'da. Bir başkadır Istanbul'da gökyüzünde vapurların tepesinde özgürce uçuşan martılar...Her İstanbul'a gittiğimde vapura binemeyip o havayı soluyamamanın ve o martılara gidememenin üzüntüsü çöker içime... Martılara bakarken oysa ki ne kadar mutlu olurum kimse bilmez.... içimdeki özgür ruhu çıkartır adeta martılar o masmavi gökyüzünde uçuşurken...Zihnimde ki tüm düşünceleri dağıtır ve içimi bir çoşku ve bir mutluluk kaplar...

İşte bugun Burcu'nun yazısını okurken ve o martıları anlatırken onca karmakarmaşık duygu ve düşünceden yorgunluktan sıkıntıdan bir anda sıyrılıverdim ve çok mutlu oldum. Ve içimdeki martı tekrar uyandı...Zihnimi tutsak yapan düşüncelerim adeta uçup gitti ve ruhum yine bir martı kadar özgür.....bir o kadar hafif ......İçimde kaybolan martının geriye dönüşü bir o kadar tanıdık..........

Teşekkürler kırmızı başlıklı kedi .....

Özgür Martı
Brajabanita
27.02.2007 1.30 a.m.

3 yorum:

Brajeshwari dedi ki...

Brajabanita
martılar gercekten cok guzeldi.Ben bir Ankara çocugu olarak-denizi değil de, martıları olmayan bir şehirde yaşadığım için üzüldüm o an..Martılar hepsi sanki bana show yaptı yolculuk boyunca...Haftaya onlara selamını iletirim:)

öpüyorum..

berrin dedi ki...

gölbaşında
iki tür martı yaşıyor biliyormusun
akdeniz martısı
ve karabaş martı
belki özlemine yardımcı olur

Nilambara dedi ki...

Sevgili Martıcığım hoşgeldin :))