16 Ocak 2007 Salı

KAHVE MOLASI




Ayın ilk perşembesi kahve molası toplantılarının ilki için bu duyuruyu yazıyorum..

18 Ocak 2007 Perşembe günü
Tunalı Cafe Des Cafes 'te
Saat 19:00 'de...

Bu ay ilk perşembeyi yeni yıl dolayısıyla atladık...Umarım gelenekselleşen bir toplantı olur..
*
Neden perşembe..Bir gün sonra iş günü biliyorum.Fakat hepimizin haftasonu ve Cuma günlerinde genelde planları oluyor.. Perşembe günü bir-iki saatlik bir mola ile geceyi sarkıtmadan beraber oluruz..Bir gün sonraki iş gününde de biraz yorgun bile olsak, tatile az kaldığı için gün çok yormaz bizi diye düşündüm.

Saat 7 hepimiz için uygun olur umarım...
7 den sonra'da gelebilirsiniz sonuçta.. Erken gelen oturur.. İsteyen kahvesini içer, isteyen yemekte yiyebilir..

Commentler kısmında kahve molasına katılabileceğinizin onayını bekliyorum heyecan ile..

ben sizi cok özledim çünkü..


Bu toplantıyı duyanlar-lütfen duymayanlara haber versin....

Not: Betül seni de bekliyoruz..

7 yorum:

Nilambara dedi ki...

prş 7de Cafe de cafes'deyim :)

Brajeshwari dedi ki...

bende orada olacagim..

Subhankari dedi ki...

benim o gün 4'te dişçi randevum var zaten tunalı da... biraz uyuşuk olabilirim :) ama orada olacağım...

indrani dedi ki...

kim gelirse bilsin ki benim siparişim yoğun sıcak çikolata olacak. yanında cheese cake olabilir. tavsiye ederim. ayrıca baguette sandwichleri de doyurucu ve lezzetli

berrin dedi ki...

saat 7 de ordayım

crispy dedi ki...

gönlüm sizlerle tanışmayı çok istiyor ama imkansız.Lütfen şubatta tekrarını yapın.

Jahnabi dedi ki...

arkedesler.. bu kadar gec cevap verebildim cunku okuldaki tum bilgisayarlar tofu grubunun sayfasına düşman kesildi, tüm gün boyunca açamadım.. bu aksam misafirlerimiz var.. umarim bir gün sizler de olursunuz.. bu nedenle ilk kahve molasını istemeyerek kaçırıyorum. ay em veri sori! benim yerime de bir browni yerseniz cok sevinirim:)