27 Aralık 2006 Çarşamba

Berrin'den... 2007 :)


2007 de yapılması gerekenler listem


yapılması kolay - basit olanlar var

- istikrarlı bir şekilde yoga yapmak
- düzenli güzel kokan taze sıkılmış meyve suları içmek
- güzel kitaplar okumak
(güzel kitap şu demek hiç okumadığım yazarlar ve onların kitaplarını keşfetmek )
- bir yolunu bulup seyahat genimi aktive etmek
(sahiden 365 gün bu şehirdeyim hiç kımıldamadan
uzak bir semte gittiğimde milletlerarası yolculuk yapmış gibi oluyorum )

kolay bir yaşama yardımcı olacaklar var

- daha derli toplu olmak
- alışveriş yapmayı öğrenmek
- cd leri kutularında muhafaza etmek
- yapılacaklar listesini sık sık kontrol etmek

acaba dediğim radikal değişiklikler var

- ismi önemsiz küçük bir lokantada yemekler pişirip mutlu olmak
veya
- bir dağ köyüne yerleşip sıfır iletişim yaşamak

istesem gerçekleştirebileceklerim var

- karadeniz yaylalarını keşfetmek
- bir çevre grubuna katılıp ,anadolu parsını bulana kadar aramak
- seramik kuşlar yapıp onları maviye boyamak

bilmiyorum
belki 2007 de şu ana kadar öğrendiklerimi sıfırlayıp
herşeyi yeniden öğrenmeye başlamalıyım



2 yorum:

Nilambara dedi ki...

Berrin'ciğim, şu seyahat genini aktive etmek için elimden geleni yapıyorum ama.... :))) tam artık davetlerden vazgeçme düşüncesinde idim ki vazgeçmekten vazgeçtim :) arkandayım :) buarada, lütfen herşeyi sıfırlama, sadece sevmediklerini, seni mutsuz edenleri.... özellikle güzel yemek tariflerine dokunma lütfen :)ve küçük lokantayı belirleyince haber vermeyi de unutma :))

Brajeshwari dedi ki...

küçük lokantana abone olurum....